סינגלטון

ככה עושים דיאלוג דיגיטלי אפקטיבי בעולם החדש.
גאים להציג מהלך תוכן דיגיטלי טרי טרי שתכננו עבור מותג הוויסקי SINGLETON
♠טורניר הפוקר של ישראל בוואלה♠
תוצר של שיתוף פעולה בין חברת IBBLS סוכנות Hanan&Bar-on וחברת התוכן של וואלה- brand news

המטרה 
להשיק ולהחדיר את SINGLETONN בשוק הישראלי, לייצר עבורו מודעות ונחשקות, ולמצבו כבחירה הטבעית ביותר לשותי הוויסקי האיכותי מול מותגים חזקים ועשירים מאוד בקטגורייה הצפופה הזו. וכל זאת עם רגולציה מאוד מאוד קשוחה בתחום ותקציב נמוך משמעותית ביחס למתחרים.

עיקרי הפתרון -
♣פיתוח אסטרטגיית מיצוב מבדלת המגדירה את עולם הפוקר ותרבות השתייה סביבו כטריטוריה תקשורתית רלוונטית לקהל המטרה. 'פותחים שולחן, פותחים סינגלטון'
♣ חבירה לbrand newss חברת התוכן של וואלה ובניית מהלך משולב שמתחיל בפלטפורמות הדיגיטל ומסתיים בגמר הגדול - אירוע מדיה שמצולם ומשודר ב live באולפן השקוף.
♣ יצירת עולם שלם של תוכן מקצועי מעולמות הוויסקי והפוקר בשיתופי פעולה עם מומחים מישראל ומהעולם בתוך מתחם ייעודי שהקמנו בוואלה ספורט
♣בניית ממשק משחק\ מבחן דיגיטלי שיודע לזהות אם יש לך את זה כשחקן ולהעביר את הפונים הלאה בטורניר אל עבר שלבי הגמר.

והתוצאות? 
 בפחות משבועיים ימים, ובתקציב יחסית זעום במונחי "העולם הישן", הצלחנו להשיג חשיפה איכותית לפעילות ולמותג של מאות אלפי גולשים,
יותר מ 15,000 גולשים שגילו מעורבות שיחקו ונרשמו לטורניר,באזז גדול ושיחה ברשת ובמדיה החברתית וסיקור חדשותי נרחב לארוע הגמר הגדול בו צפו בשידור חי יותר מרבע מיליון צופים!!!.

© 2019 Han-Bar - All rights reserved.